Analiza konkurencji

Sukces pozycjonowania. Coraz więcej przedsiębiorców prowadzących firmy działające w branży e-commerce zdaje sobie sprawę, że sukces firmy zależy w dużej mierze z ruchu na stronie internetowej. Jeżeli produkt i firma będzie widoczna w wyszukiwarce zwiększają się szansę na sprzedaż. Według przeprowadzonych badań klienci szukający określonego produktu lub usługi w sieci decydują się najczęściej na obejrzenie trzech pierwszych stron z wynikami. Stąd też o tyle istotne jest, aby strona firmy znalazła się właśnie jak najwyżej w wyszukiwarce. Pozycjonowaniem stron internetowych, bo tak nazywa się ten mechanizm zajmują się firmy zatrudniające specjalistów od marketingu internetowego. W swojej działalności skupiają się na pozycjonowaniu firmy pod określone słowa kluczowe, które wykorzystywane są najczęściej przez określoną grupę docelową. Do działań podnoszących stronę w rankingu wyszukiwania należy również analiza konkurencji pozwalająca na dobranie najlepszych słów kluczowych dla firmy zwiększając tym samym szansę na znalezienie strony w sieci.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Mystery shoppingMystery shopping
    Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?. Badanie przeprowadzane przez Tajemniczego Klienta, czyli tzw. mystery shopping, jest ostatnio bardzo popularną i skuteczną metodą oceny jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i …
  • E-kura czy e-jajko – internetowy spórE-kura czy e-jajko – internetowy spór
    Specyficzną rolę w promowaniu e-biznesu mają banki. Te instytucje finansowe były przodownikami w biznesie elektronicznym. Nic dziwnego – ich produkty były wręcz niezbędne do funkcjonowania e-biznesu. Można się zastanawiać, czy …
  • Cennik wynajem biuraCennik wynajem biura
    Cennik wynajem biura. W Polsce bardzo popularne są zawody, które polegają na realizacji określonej ilości zleceń w danym czasie. Czasami jednak praca zdalna wymaga odpowiedniego zorganizowania. W przypadku, gdy nie …
Strony
Najnowsze komentarze